نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی
سرخط خبرها

صحبت‌های جواد نکونام پس از تساوی استقلال مقابل نساجی | نمی‌خواهند بگذارند قهرمان شویم!

  • کد خبر: ۲۳۰۰۰۵
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۷
  • ۶
صحبت‌های جواد نکونام پس از تساوی استقلال مقابل نساجی | نمی‌خواهند بگذارند قهرمان شویم!
سرمربی استقلال گفت: دوستان از روز اول فکر نمی‌کردند ما لقمه گلوگیری باشیم و شروع به اذیت کردن‌مان کردند. آخر فصل دیدند این تیم شخصیت قهرمانی دارد ولی نگذاشتند و نمی‌خواهند قهرمان شویم.

به گزارش شهرآرانیوز، استقلال تهران امشب در قائمشهر میهمان نساجی بود که آبی‌پوشان پایتخت برای تداوم صدرنشینی‌شان در لیگ بیست‌وسوم به دنبال آن بودند تا بتوانند به مانند بازی رفت از سد نساجی بگذرند. با وجود مالکیت بیشتر بر توپ‌ومیدان، آبی‌ها در فاز تهاجمی عملکردی دور از انتظار داشتند و به ۳-۲ موقعیت نصفه‌ونیمه، نتوانستند در فاز تهاجمی عملکرد قابل‌قبولی را از خود به جای بگذارند و با امید گلِ کمتر از ۰.۵ کارشان را با تساوی بدون گل به پایان بردند تا با توجه به کامبک فوق‌العاده پرسپولیس در بازی همزمان، صدر جدول را از دست بدهند!

جواد نکونام بعد از آنکه تیمش برابر نساجی مازندران متوقف شد و این تساوی زمینه‌ساز پایان دوران صدرنشینی آبی‌ها شد و آنها امیدهایشان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست‌وسوم را کم‌رنگ شده می‌بینند، با انجام کمترین صحبت درباره مسائل فنی دیدار برابر نساجی، تصمیم گرفت تا اظهارات جنجالی را پیرامون حواشی تیمش به زبان آورد. نکونام در صحبت‌های خود با موضع‌گیری تند علیه حاشیه‌های ایجاد شده برای استقلال در فصل جاری، حتی رئیس فدراسیون فوتبال را هم خطاب قرار داد و با بازخوانی خاطره‌ای قدیمی علیه او موضع گرفت.

تاج بلایی سر من آورد که از تیم ملی بروم!

نکونام در آغاز صحبت‌های جنجالی خود گفت: «در مورد بازی صحبت نکنیم، بهتر است و باید درباره چیز‌های دیگری حرف بزنیم. مردم خسته شدند و صحبتم با آ‌ن‌هاست. بازی ما و رقیب ما را نگاه کنید و ببینید چه بلایی سر استقلال آورده‌اند. شخص آقای تاج در روز اول که مربی تیم ملی بودم بلایی سر من آورد که از تیم ملی کنار رفتم. امسال هم چندین و چند بار گفتم که نمی‌گذارند و نخواهند گذاشت که قهرمان شویم. بیژن حیدری برای ما قضاوت کرده که یکبار در دیدار با مس رفسنجان با اشتباه کمک داور و او دو امتیاز از دست دادیم. برادر ایشان به سود رقیب در بازی با ملوان دو امتیاز گرفت و هفته بعد از آن برادر او دیدار با تراکتور را قضاوت می‌کند و امروز پنالتی تیم من را نگرفت. حیدری اجازه نداد تیمم فوتبال بازی کند. خطای پشت سر هم می‌گرفت. من داوری را می‌فهمم، چون فوتبال بازی کرده‌ام. حیدری در بازی با مس دو امتیاز از ما گرفت، امروز هم دو امتیاز دیگر».

ما برای جام شرافت، پاکی و مردانگی می‌جنگیم!

سرمربی استقلال در ادامه صحبت‌های تند خود علیه عملکرد تیم داوری مسابقه امشب گفت: «نمی‌خواهند و هر کاری می‌کنند تیم من قهرمان نشود. کنار زمین به داور چهارم گفتم که بازیکن من را می‌بینید که پیراهنش را گرفتند ولی می‌گوید نمی‌بینم. به او گفتم آیا وجدان دارید؟ قضاوت بازی ما یک طرف و قضاوت بازی رقیب‌مان طرف دیگر، اینکه چطور اخراج کردند و چطور پنالتی گرفتند. یک روزی یک نفر حرف درستی زد، اینکه یک جام برای یک تیم است و یک جام برای تیم‌های دیگر. ما برای جام شرافت، پاکی و مردانگی می‌جنگیم و در لیگی که ما می‌جنگیم برنده هستیم و آن یکی جام مبارک آن تیم دیگر باشد».

دیدند این تیم شخصیت قهرمانی دارد و نمی‌خواهند بگذارند قهرمان شود

جواد نکونام با طرح یک ادعای جنجالی علیه یکی از مسئولان سازمان لیگ توضیح داد: «به اتاق یکی از مسئولان سازمان لیگ رفتیم و دیدیم عکس پرسپولیس را جلوی کمدش گذاشته است. اینها را به چه کسی بگوییم؟ از فردا همه چیز درست می‌شود و انگار اتفاقی نیفتاده است. تمام اتفاقات را رقم زدند که ما را زمین بزنند. دوستان از روز اول فکر نمی‌کردند ما لقمه گلوگیری باشیم و شروع به اذیت کردن‌مان کردند. آخر فصل دیدند این تیم شخصیت قهرمانی دارد ولی نگذاشتند و نمی‌خواهند قهرمان شویم».

متأسفم برای فوتبالی که سال‌ها برای تیم ملی کشورم بازی کردم!

نکونام با اشاره به اینکه صحبت‌هایش به دلیل اشتباهات داوری است، ادامه داد: «این حرف‌ها به خاطر اشتباهات داوری است و حرفی خارج از چارچوب نمی‌زنیم. اتفاقات داوری را می‌بینید که چطور پنالتی ما را نگرفتند. برادران حیدری دو قضاوت برای ما انجام دادند و سوت زدن مشخص می‌کند چطور قضاوت می‌کنند. روی یک اوت و کرنر که مرگ و زندگی است داور باید با شهامت قضاوت کند. من گفتم ایشان (حیدری) با توجه به قضاوتش در بازی با مس رفسنجان داور بازی امروز نباشد. متأسفم برای فوتبالی که سال‌ها برای تیم ملی کشورم بازی کردم این کار‌ها را می‌کنند. از ۱۰ جام ۹ جام به دوستان می‌دهند و شاید یکی به ما استقلالی‌ها بدهند».

چرا اشتباهات به سود ما رقم نمی‌خورد؟

سرمربی استقلال در بخش پایانی صحبت‌هایش کنایه‌ای هم به پرسپولیسی‌ها زد و گفت: «به هر شهری می‌روند، با این تیم (پرسپولیس) مشکل دارند، چرا؟ به خاطر اتفاقاتی که می‌افتد. سپاهان، تراکتور، استقلال و ... ناراحتند. چه اتفاقاتی می‌افتد؟ چرا اشتباهات به سود ما رقم نمی‌خورد؟ اتفاقاتی که می‌افتد، داستان‌هایی بود که برنامه‌ریزی شده بود. تمام تلاش و جنگ و دعوا را کردیم، اما یک «ولی» دارد! خوشحالم به قائمشهر آمدم و امیدوارم نساجی در ادامه راه موفق باشد».

منبع: ۳۶۰

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
0
0
توی فوتبال چی یاد گرفتی گوشت کوب برقی چطور وقتی میبری دور زمین دور افتخار میزنی مشت گره میکنی دادمیزنی مثل گوشتکوب برقی بالاو پایین میپری
اقا یه گل به نساجی میزدی الان زر نمیزدی
طرفدار که هویج نیست داره میبینه بازی رو یه موقعیت خلق نکردی یه نگاه به کل لیگ بنداز کدوم بازیت چشم تواز و زیباست یک کلام تو فقط بدرد میخوری که تیمی رو از سصوط نجات بدی در حد قهرمانی نیستی کجایی فرهاد درود به مرامت قهرمان اقا جواد فقط خواهشا گورت رو گم کن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
0
0
هوادار رو گول نزنید همه رو سکته دادی تو مربی نیستی قالتاقی
نریمانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
0
0
آقای نکونام فرافکنی نکن مسئولیت باخت رو بپذیر. تو انگاری با پرسپولیس بازی کردی که همه مصاحبت در مورد پرسپولیسه
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
0
0
دقیقا شبیه کی‌روش ،همه گناهکار بجز نکونام ،خب میبردی،،،کم هوچی گری کن،جوونی اما مثل پیرمرد ها نخ نما صحبت میکنی
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
0
0
آقای نکونام با فهم و شعور ما طرفداران استقلال بازی نکن مگه ما با تیم پرسپولیس بازی داشتیم تیمت نه تاکتیک داره نه برنامه عرضه نداری مربی گری کنی برو پیه کارت هر موقع میبری اونم شانسی داوری خوبه بقیه موقع‌ها مقصر تیم پیروزی ودارویه کجایی شاه فرهاد
سجادنترس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
0
0
سرت بخوره نکونام خیال میکنی بایک صفرات نتیجه میگیری اخرش میسوزی ازحرص پرسپولیس سکته میکنی بدبخت فلک زده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->